2009年3月13日 星期五

澳門遊 - 吉祥樹Show

之前行左一個好悶既旅遊塔
時間只係過左半個鐘
時間尚早,我話不如去永利睇吉祥樹啦
之前阿蘇又話好好睇



^ 途經新葡京



^永利~~佢出面個噴水池Show,我地冇睇到,因為我諗夜晚睇會正D,但日光日白..下次先睇lu..

入到去,仲有15分鐘先開始
但已經好多人圍住,所以我地都企定定等開Show
明明企最前,唔知點解比人攝攝下咁
企左後面,激死..又係個D人呀
我有時唔係話想唔鐘意佢地
但係佢地好多時都比我既印象係冇禮貌
唉...算..唔同佢地計較了



^上面係有齊12生肖的,我同蝦子餅好快就搵到自己既生肖了



^而下面就係12星座



^開始囉!!(*^-^*) ニッコリ☆ ~~燈光會隨即變得輝煌!!



^個12生肖天幕開始展開



^一個好壯觀既水晶吊燈會慢慢咁降落



^好靚呀~~ギャ━━━━━━Σヾ(゚Д゚)ノ━━━━━━ !!!!



^下面既主腳亦都會升上黎!!可以見到對面好多人呢!



^吉祥樹仲會變色!!

個Show都幾值得睇既
但我比較喜歡個水晶吊燈多個棵吉祥樹





沒有留言:

張貼留言