2009年3月4日 星期三

我最喜愛的Makeup Remove (For Eyes)

化完一個靚妝,當然就要落啦
但如果落得唔好就對皮膚唔好了
有冇試過一D好難落既Mascara
成日都覺得落得唔夠乾淨
我以前就成日都有呢個問題了
因為我習慣用MJ既Mascara
而MJ出哂名係好難落既

但終於比我搵到一樣好容易就攪掂MJ既Product
佢就係Clinique 既 "
Make Up Remover "



佢真係可以好快好容易就可以落完我個眼妝
而且我自己隻眼都好怪,好容易敏感
但佢可以話完全冇的~~

相可能睇唔清楚,佢係一支水加油既東東黎的
(因為之前莎莎既姐姐講過,原來如果唔用水加油既Remove,係好難落防水既Product)
用之前搖勻,再倒落化妝棉上,之後我習慣會把化妝棉按在我的眼皮上(當然係合埋眼啦!)
數10下,再放開,其本上8成既眼妝已經溶左係化妝棉度,好勁!!
再反轉張化妝棉..抹幾下隻眼,成隻眼已經係乾淨
(當然啦,之後係要再洗面,我諗你唔會由得你隻眼油淋淋的..哈)

如果我冇記錯,Clinique 買緊$140 / 125ml
我只會用佢落眼,所以你話喇,有排都用唔哂啦!



沒有留言:

張貼留言