2009年3月29日 星期日

清潔化妝掃

伴了我差不多有五年既化妝掃
今天要來進行一次大清洗了
還記得呢Set掃係因為我個時無聊無野做
用了我整整一個月既工資去學化妝而送既Tony Tanaka 掃


^一Set好既掃如果保養得好,用上十年一樣冇問題的啊!!



佢地真係好污糟呀!!都係因為我懶
之前成日都只會係紙巾上印走眼影既顏色
...我唔想再想化綠色既時候就會變左唔綠唔藍唔紫了!!..・ヾ(。 ̄□ ̄)ツ



我洗化妝掃既工具好簡單: 只雖要一般既洗頭水,護髮素同廚房紙
我以前都有用過市面上一些係專為洗掃既清潔劑
但我發覺往往用幾百蚊買番黎,每洗一次用左我一半有多
好貴,肉都痛埋!!(當然啦!!專門既有專門既好處既)
只不過係我自己接受到用洗頭水洗姐!!



開始囉!!首先將水沾濕掃頭
(而我自己會盡量避免將水過度洗到啡色同銀色既接口位
 因為會好容易將支掃整到佢銀色同手把位分開)
之後將洗頭水吱落去掃頭上
再放上掌心中前後打圈咁"初"佢
你就會見到掃上既顏色會出哂黎架喇!!



見到嗎?紅紅地色的,一路"初",如果太污糟就再洗多次
如果好細既掃吱唔到洗頭水上去,我就將洗頭水吱落手再放掃上去"初",一樣既姐!!
直至再見唔到任何顏色走出黎就代表乾淨了
洗完之後過水,再用同樣方法用護髮素洗多一次
(當然啦,護髮素就唔使"初"得咁勁啦)



嘩...超級勁污糟呀!!血呀...∑(O_O;)Shock!!~~~哈哈!!(我的胭脂掃太強了)



最後,將掃整番佢地原本既形狀,*平放*在廚房紙上等佢自然乾
(千萬不要貪快用風筒吹呀!!因為風筒既熱力會令到掃既毛會脫落架!!)
*其實最好既放掃方法係好似吊毛筆咁吊住,但我就冇咁既工具喇!!

大功告成!!
♪(゚▽^*)ノ⌒☆











沒有留言:

張貼留言