2009年3月14日 星期六

澳門遊 - 亞馬交餐廳

今晚我地去食之前一晚想食但Book唔到位既"亞馬交餐廳"
佢既位置都唔係好難搵
但都要留心一下先會發現的
係官也街轉入去既何連旺街
要主意一點就係如果要去呢度
真係要Book定位的
因為佢地全店只有廿十幾個位
成日都會Full Booking
除非你地過九點又好彩既話..或者會有位
仲有,如果你地要求係快既,咁就唔好黎了
因為佢係自家經營的
所以難免等食,係等得耐D的



^去之前先去莫義記買左我好鍾意食既原味大菜糕先!!



^就係呢度了...為何我影得有D鬼異Feel 既!∑(O_O;)Shock.....!!



^店內有D舊,但都算整潔既



^這是店主養的,記得它好像叫"波波"~~好得意呀!

正因為波波既關係
當日食飯發生了一點意外(不是我啊!!)
當日隔離仲坐住一班食晚飯的人,大約6-7人啦
佢地其中一位人朋友好驚貓的
問店主可否把波波關起來
我心想..很可憐吧!
但店主說因為之前都試過因為關了波波入籠
而令到波波好驚,仲震左成晚
(我澄清店主既說話中沒帶一點惡意的)
但那張枱的其中一位女人便出聲了
"啊!!得架喇,我知你對隻貓仲好過對你D客囉"
之後係一輪既Dead Air !!
我覺得你唔想你朋友受驚我明白,但唔使咁串囉!!
最後..店主用零食引了成15分鐘
先引到波波落黎,再將佢困在洗手間內
可憐的波波困在洗手間成個幾鐘呢!!
對不起,離了題~~但因為我實在太睇唔過眼了



^半隻焗葡國雞~一食就知一定係新鮮雞,配上又香濃又滑既葡汁,上面再加上椰絲一齊焗
  Yummy Yummy!用黎送飯一流呀



^葡式炒飯..飯粒一粒粒係分開的,都OK 啦!! 叫它係因為想叫飯送下個D葡汁姐

這間餐廳雖然沒有好靚既裝修
但食物好味便行了!對嗎?
而且老闆娘真的好好客的!!哈哈!!








沒有留言:

張貼留言