2009年3月14日 星期六

澳門遊 - 漁人碼頭

今天係最後一日
一朝早起身食完早餐再休息一陣就Check Out
之後再搭巴士出去漁人碼頭
今天我同蝦子餅決定去完這裡之後就走了
因為我地要返香港接阿Don出院了

漁人碼頭比想像中靜
地方好大,仲有好多好靚既建築物
佢劃分好多區,我自己比較鍾意一些似外國既建築
如果係攝影發燒友真的可以逗留一整日
我係呢度都影左好多好多相
大家請欣賞啦!!
(我只係好求其影的)
希望下次有機會再去影過




^好中國Feel 既唐城



^魚池有好多好多魚,仲好大條添



^迷你版布達拉宮



^個日天氣好好,所以影得好清



^亞拉丁廣場



^羅馬鬥獸場(哈哈...影埋間糖果屋好像有點格格不入既!!)



呢D就係我好鍾意既歐洲風格了~~



^聖誕節關係..又有薑餅人了



^這粉色的建築都好靚呀!



^這是我最喜歡的一張照片,如果冇左D揚聲器仲好



^漁人碼頭的賭場



^漁人碼頭既盡頭便是酒店"萊斯酒店",好靚呀,令我聯想到"時光倒流七十年"個間酒店
(別誤會呀,我係在電影睇重播的..我唔係咁老的...hahah~~)

黎度呢度我地既澳門遊08 都完結了
雖然今次唔算係一個完美的旅程
因為我個心一路都係好擔心我隻小狗Don
但都叫做去休息左幾日
同影左好多相
希望澳門遊09會玩得開心一點吧!



沒有留言:

張貼留言