2009年3月13日 星期五

澳門遊 - 食食食

睇完之後我地就去搵野食
首先我地揀左每次去澳門都一定要食既"大堂炸雞"
佢D雞..我真係覺得超級好味
肉質好滑,咬落去仲係Juice
同埋我好鍾意佢地用既香料個種香味



^就係D度,好容易搵,當日仲有好多人外買添



^好好味!!!!!(o≧ω≦)○))...連佢地既薯角都係好好味,記住去拎埋佢地個樽香料粉

只係單單一餐當然滿足唔到我啦
之後再去試下近住大三巴既"胡椒餅"先
之前朋友們從台灣回來
極度推介台灣既胡椒餅
話好好味,咁我去唔到台灣
都試下澳門呢個啦
聽聞澳門呢個係等於台灣的



^在上大三巴個條路,望住右手邊就一定見到,潘榮記隔離,好易搵



^食完之後..嘩!!又係好好食呀,唔知同新鮮出爐有冇關..餅入面充滿肉汁,個餅身又好脆,一絕呀!!

好想再買第二個
但因為我地仲有野想去食
所以要無奈咁一個兩份食
下一個目的地係去食近來人人去澳門都會食既翅



^好多人排隊~~正好等我地消化 下之前既午餐

坐底想叫一碗兩份
但原來佢一定要每人叫一樣
都係既,如果每4,5人先叫一個再分
佢地都唔使做生意了
見佢餐牌上都有平有貴
咁我就叫了個招牌海參魚肚煲仔翅
蝦子餅只叫了一個最平既碗仔翅



^用料都叫足..我叫既係$45 (好似係..忘記了)..

食埋呢餐真係飽哂
要消化下先再食下一餐了
但我地又冇咩想行
咁就番酒店先啦
之後先再出去食晚餐吧!!


沒有留言:

張貼留言