2009年3月7日 星期六

澳門遊 - 日與夜之日篇

我地在酒店房間決定先去氹仔食豬扒包
別誤會,我不是去很出名的"大利來"
因為我真的記得我既第一次去澳門便是吃它
但唔好食豬扒好"嚡",個包太硬,食到我個口好痛,仲要好大既骨
所以我之後每次都唔會再揀它了
今次蝦子餅在網上揀了幾間的
就試氹仔呢一間吧!


^好容易搵,去大利來個條路都一定會先經過它

入到去,都多人的
找了位坐便叫了兩個豬扒包
等緊包既時候,只見很多很多人都是入黎買撻的
真的由我們一坐低到食完走
在我地旁邊的三個阿姨冇停過手
一路有人要撻,廚房就一路把新鮮既撻拿出來,收銀就一路收錢
真的咁好食嗎?後來先知原來有旅遊書講過下呢間D撻好食
但今次我們是來食包的
下次先叫撻吧!



^個包都好脆,但不致於脆到硬,豬扒亦好易咬,但個骨一樣略微大件左D,無從入手.....
  (唔通他們都愛用這樣的豬扒嗎?)

食完便行去威尼斯人
因為食完消化一下嘛
原來都幾遠,好在12月天氣唔熱
如果唔係我一定唔行了
我地慢慢行,差不多行了半個鐘
(基本上可以快D,但有人一路行一路影先咁耐!! ヾ|≧_≦|〃ヤダヤダヤダヤダヤダ!! )



^就在眼前lor...



^好靚,但今次冇住,因為我們都覺得貴啊!



^入面既建築都相當靚



^大運河(哈哈..這個稱呼滿貼切的 \(○^ω^○)/ )



^打直又影一張吧! (好像這張好看一些)



^Love Boat ..我見到真的有人坐的,個把船的人仲會唱歌,好動聽的呀!



^從這裡落去便是賭場,我同蝦子餅都唔好的,影下相便算了



^沿途都會見到這些動也不動的人,當你比錢他才會動幾下
  他們好累吧,我可不能像他們這樣啊!!

很到咁上吓,坐低又食吓野先
Food Court 好大,好多不同既食物
um...我地揀左食...都係包



^不過是這個包.."Fat Burger"



^很好食,個包一咬落去係Juice 的,唔同某快餐店的漢堡包咁冇麥汁的
  當然啦,我唔係話他們唔好食,一分價錢一分貨呀嘛!!
  人地買幾蚊一個漢堡包嘛!! 況且..我好多時既早餐一樣都係食他們的
  哎呀..離左題添.....講番先..薯條都好食,因為我一向都鍾意食粗薯條的



食完再行多一陣便走了
因為其實佢入面既店舖唔係好適合我呢D星斗市民行
入黎都係為了影下相
仲有,我同蝦子餅真的比它攪暈了
因為發覺佢地一來太大,二來差不多度度都係咁既樣
我們竟然在這裡迷了路..哈哈..爆笑(★>U<★)



沒有留言:

張貼留言