2009年3月5日 星期四

澳門遊 - 一個不安的馬交旅程


上年既12
我終於去了我已經兩年未去過既
Macau
因為之前我用左好多錢去日本旅行
所以我已有兩年冇去了(以前我地係Keep住一年一次的)
每次去澳門都變得好快
多左好多新既酒店呢
!

一早起身,就去左屋企樓下撘我返工個架巴士

哈哈..但今次會係上環落車,唔使去到我返工既金鐘了
我地大多數都會早到的
去食個早餐先啦!



^叫一個兩個Share就夠了,因為去到仲要食架嘛


食到中途,電話響起,見來電係媽媽
心諗都未上船,咁快同我Say GoodBye~~
點知媽媽話阿Don (因為去Mauca,所以前一晚就將Don 寄居在媽媽處)好似有病

…..Oh!!!
唔係嘛我個時已經荒哂..點算好..
媽媽係電話到話阿Don去唔到”Vee Vee”仲滴到地下周圍都係,D尿仲係紅紅地

點算呀..我個時就黎喊出黎架喇!
媽媽話打個電話去Vet,但要成下晏5點先有
Doctor
唔得啦!咁遲!咁啱..我朋友仔打比我

我同佢講開阿Don,佢二話不說幫我去打電話問佢D狗狗睇開個間Vet有冇醫生係度
真係萬分感謝!!
好彩..有呀!我便留了那個朋友仔既電話給媽媽

之後媽媽說會叫我妹夫車Don去睇醫生…….



就係咁,我帶住一個不安既心情開始我既馬交之旅了....



 


沒有留言:

張貼留言