2009年3月7日 星期六

正確洗面的方法

上次我所推介的那本書,我基本上都睇哂了
有D野我都覺得佢講得好啱
例如今次我想講的最基本的洗面方式

書裡講到正確的洗面方法如下:-

- 用水將面沾濕,再用肥皂揉出泡沫來清潔面部
- 用冷的自來水沖洗乾淨(一分鐘之內)
- 用毛巾以按壓既方式印乾水份
- 然後完全不塗任何保養品

冬天用冷水洗面好似好得人驚咁
但原來皮膚在冷水的刺激下,微血管會收縮
所以先會覺得面會有緊緊既感覺
這種現象也代表你的肌膚正在做運動
相反,如果用暖水洗面便沒有以上所講的了
而且在冬天用暖水洗面仲會令面上的皮脂洗去造成肌膚粗糙呢

有D人一洗完面就會覺得成面都好緊
所以就即刻塗Lotion 或保濕既Product
但其實洗完面之後
為了仔細觀察自己的皮膚狀態
在洗面既三十分鐘內,都唔好塗上保養品住
剛開始會覺的好緊的,但經過三十分鐘後
肌膚會依據自己的再生能力
會靠著自己本身的力量來保濕
這樣,你的皮膚也就會穩定下來
不過,咁唔代表洗完面後三十分鐘內唔塗保養品
面部肌膚會變好!
因為這是利用洗面來進行肌膚復健


這些都是我從書中看到的
例如,我一路都係用冷水洗面
我都係洗完面唔會即刻塗保養品的
但.....我諗我都係唔會用肥皂來洗面吧
我只係唔會將洗面既東西直接塗上塊面度
我會用手加水揉好後再用它來洗面

希望也幫到大家吧!!


1 則留言:

  1. 多謝分享!
    我一向都係用凍水洗面(除左啱啱生完bb那一百日). 我都要試下洗完面唔好立刻搽野

    回覆刪除