2009年3月7日 星期六

澳門遊 - 到達酒店了

終於我們都上了船
今次架船好靚,好唔同我地之前坐個D
(都係兩年姐,分別真的這麼大嗎?)





^再見了,三日後見吧~~~

在船上,我同蝦子餅既話題離不開我的小狗"Don"
牠很辛苦吧,如果不是媽媽照顧牠
我相信我會放棄我今次的澳門之旅
因為我知道媽媽也很疼愛她的好"孫仔"的
所以我先會放心呢

在船上的時間好快過
填下入境紙,睇下雜誌
話咁快一個小時便過去
這個時候已經到了澳門了


^每次見到佢就知我地到了....

落船後,過埋關
見時間仲早
我說不如去酒店Check-in 先
雖然酒店就明三點先Check-in
但我覺得會有房的,因為人地係11:00 Check-out 架嘛
而且我地個也想放低我地既行李先
(三日兩夜既行李不會很多吧!!)
不是啊..因為我帶了我的寶貝去呢,我意思係我D保養品,一D都唔輕的

今次住利澳,有同事住過話OK的
一出碼頭,比佢嚇親..D酒店巴士多到一對手都數唔哂
幾經辛苦先搵到我地先搵到利澳既酒店車
原本車程只雖五分鐘,太快了吧
到了,排長龍添,咁影下酒店大堂啦


^它們的設計偏向金碧輝煌類,好金呀!



^因為今次我們去時係將近聖誕,所以周圍都有聖誕既設計裝飾



^今天是22號啊!!



^仲有雪人先生

入房前,叫蝦子餅先敲門,這是我每次都會做既事
上到佢房間都OK,但電視就真係接收好差
好多雪花,電視對我來說係好重要的啊!
還記得個日我明明去旅行,也同蝦子餅講我個晚要準時9點返到酒店
因為...哈哈..我要睇伽利略..真攪笑!!


^這是我第二日影的,所以亂了一些呀,別見怪



^可以見到我們只係兩個人去,但一D都唔小野呀

幸好,今次呢間酒店我地住了兩日
也沒有什麼奇怪事情發生
因為花花真的好驚這些.........的...
而且以前真的係澳門既另一間酒店發生左D怪異事
令到我直到現在也未能忘記呢!!





沒有留言:

張貼留言