2009年3月15日 星期日

大自然之魅 - Franck Olivier Paris

香水差不多是每位女仔都會噴
而且一旦買開就會越買越多
我一向都喜愛一些偏甜帶有果香既香水
但又時又發覺噴黎噴去都係同一種味,有D悶
上幾星期行街街經過卓悅
買了呢一枝!!



^未擦開包裝之前



^好靚,買香水我除了會留意香味之外,個樽我都會將它列入我考慮範圍之內

本身我去係買另一支的
但去到Sales 哥哥介紹左我另一支
"Franck Olivier Paris - Nature EDP"
佢既味道係有果香得黎又有小小花味的
岩哂我剛剛想轉一下味道
但又唔使一下子轉哂花味既人

佢同我想買個支對比起
呢支既味係可以Keep好耐
因為當我買完野上小巴既時候
我想買個支既味已經冇哂
(當時我兩隻都有試的)
後來我返工前噴左一次,到放工都仲Keep到
好似Sales哥哥話正因為佢有香精成份
所以最小可以Keep六個鐘呢

以下係我係網上找到有關佢有D咩香味既資料: -

仿如漫步於百花盛放的田園,活潑華麗的蝴蝶深受大自然魅力吸引,在翩翩起舞,綻放花香的能量,內心有著說不出的喜悅,香味持久。
清新果香前調充滿了葡萄、桃及荔枝的香味,清幽的花香加入高貴的鈴蘭、丁香及清新的茉莉花,最後融合麝香及檀香的芳郁濃厚。


前調 佛手柑、檸檬、葡萄、桃、荔枝、芒果、番石榴
Top Note Bergamot, Lemon, Vineyard, Peach, Tagete Lychee, Mango, Guava

中調 茉莉花、鈴蘭、丁香、青蘋果、肉桂
Middle Note  Wild Jasmine, Lily of the Valley, Lilac, Green Apple, Cinnamon


基調 雪松、檀香、麝香
Base Note    Cedarwood, Sandalwood, White Musk







 

2 則留言:

  1. 我都偏向中意水果味的~

    回覆刪除
  2. 哈佬..我想問下LI支香水幾多錢呀?
    [版主回覆10/25/2009 12:56:00]我買左佢好耐喇..正確既價錢已經唔係好記得lu..都係幾百.. 好似有支細D..但平幾十..佢真的幾香的..可以去卓悅試下先..

    回覆刪除