2009年3月1日 星期日

Benefit 遮瑕應用篇

我之前講過有機會試比大家睇的

*以下相片含有驚嚇成份,大家準備好了嗎?
......
......
......
......
......
......
......





^ 這是我已上了一層薄薄的粉氐時影的
黑眼圈其實都仲係一睇就睇到,大家看見嗎?


之後我用我既手指(其實最好是用掃的,但我自己唔想為了上我既遮瑕專登買支掃)點了好小份量既Benefit遮瑕,再塗一下在我眼見黑蚊蚊既地方(記住用好輕力的,因為大力會有紋的),再用手指去印印印印咁印開佢..再上一層好薄既碎粉..


Finished !!!!

......
......
......
......
......
......
......




^大家看到分別嗎?
當然可能都見到小小,但好多了,因為我冇打光,而且畢竟我不是十八廿二既少女了...




下次有我自己覺得好既產品時再同Blog友分享!!





沒有留言:

張貼留言