2009年3月9日 星期一

澳門遊 - 漫(慢)..遊..澳門旅遊塔!!??

一朝早起身就走去食個早餐先
因為package包埋
唔去唔抵呀嘛!!
去到原來都好多人


^睇下幾多人,我已經係冇多人既時候影架喇,如果唔係..我只係影到D人,麥都影唔到



^這是我今天的早餐,最好味係腸仔:P

食完早餐先上番房先
因為仲早嘛
同埋第一時間打比媽媽了解阿Don既情況
阿Don昨天入院,今天要做手術呀
因為醫生話阿仔生石,所以耍開刀做手術
唉...(┳Д┳)泣
好"橙"呀,佢未試過一日係自己一隻豬,一定好驚,
收線前叮囑媽媽記住做完手術打比我
(因為護士姐姐話Don Don 做完手術後會報告給媽媽的)

我地等到咁上下
就出去行下了
我地首先去觀光塔先啦


^這是用Lego整的,好靚,但我都係鍾意上年動漫節個D多一些

其實如果你唔係諗住上個塔度
入面冇咩行的,好細,D野好舊,Out 哂..
唔使15分鐘行完~~



^入到去有一個好縮細版既華納Shop,放左好多華納既公仔



^翠兒



^仲有一隻好似麥當勞叔叔歡迎你既豬

 

^再唔係行出去影下個靚景,睇下,好 有日劇既浪漫feel...



^呢幅相我係"愕"高頭影的..影個時唔知點解好驚,明明企係地下
  但個心都係驚跌咁~~~

花了30分鐘慢行.....行完..
(比預定時間已經慢左,因為....真係冇咩行!)


沒有留言:

張貼留言