2009年9月30日 星期三

眼妝分享 - 自然系的粉紅 x 啡

花花今晚約了朋友食飯
但今天又是工作天
所以不太可能化得太誇張
我可不想被老闆問話呢
最後決定選用比較自然既粉紅色

今天採用的妝品



眼影: Lavshuca - PK 1
胭脂: Benefit - Dallas 胭脂
唇膏: Kate - BE 18
Mascara: MJ & Bourjois
Eyeline: 不知明......


這盒E/S可做出又自然又甜美的眼妝,很實用呢!

完妝圖:




塗法簡單:
淺啡塗在整個眼簾位置
深啡塗在雙眼皮位置
粉紅由深啡既邊緣位向上掃開
喜愛既可用回淺啡掃一點在眉骨位置





因為要自然
本身諗住改用啡色既眼線
但..化慣濃眼妝既我劃完都係覺得睇唔慣
最後都是用黑色劃一條幼身既眼線
之後再度手多多
再劃了半條下內眼線
算吧..算吧..好停手了~~

那支眼線筆我覺得不太好用
劃既時候唔太順
在家劃完返到工司已經有化開既積像
(唔通因為我在返工搭巴士既時候0訓覺流眼淚而整花左??)
睫毛液今次塗了兩次
先用MJ塗完再用Bourjois
咁就可以增長之如仲可以濃密一點點了



今天終於試了上面
上次都是試上手比大家看
可以見到就算掃上面也不會好深色
仲要係我已重複掃了好幾次了
越來越喜愛你了>>>Benefit - Dallas<<<



最後咀咀當然也一樣用了蜜桃色系既唇膏
今次就選用了Kate..


今天分享了不只眼妝
還加插了胭脂同Lips
希望大家喜歡吧!





 






1 則留言:

  1. thz for sharing^_^
    [版主回覆10/01/2009 22:59:00]You are welcome

    回覆刪除