2009年9月9日 星期三

Jill Stuart illuminance 眼影試用

之前終於開了J.S. 既眼影用




完妝圖是這樣
今次我查了兩層E/S




基本上都唔錯
隻色都幾靚
我都幾鍾意
可以Keep 到一日都冇甩色

化了上眼冇想像中咁濃
如果要做到好似硬照中的Model咁既Smokey Eyes
我諗要查好多層先得
所以顏色上像色度不太高

仲有一樣係極不討好的
是我一路化D粉一路跌
跌到我成個眼肚位都係
用既時候一定要先用大量碎粉在眼下打底
化完再掃走它
這樣較為安全
不知這情形是否所謂的"飛粉"
但之前上網見有人話如果用手指上會好D
大家有機會試過再話比我知~~



 


沒有留言:

張貼留言