2009年9月24日 星期四

眼睫毛的定型水


@Citysuper $68

買了它足足一個星期有多
但就係未有心情試一試佢
這支可說是眼睫毛既定型水
它說是利用樹脂記憶既原理
只要把它噴在睫毛夾上再夾一下睫毛
可令睫毛整天都保持捲曲

用法是先張開睫毛夾,將噴霧噴在睫毛夾外側
即白色圈圈位,記住係外唔係內
跟住搖下個睫毛夾等佢乾
用紙巾抹番睫毛夾個膠墊位(因為頭先噴既時候一定會噴到)
乾左之後就照平時夾睫毛咁夾


因為想試一下佢是否真的可以Keep咁耐
所以花花沒有塗睫毛膏,只是用一雙素眼就咁試
我左眼是沒有用噴霧,右眼就用了噴霧
分別影左四幅相(因為冇化妝,請不要理會我雙眼如何的殘..Haa..)

1.係我噴用即刻影
2.過了三小時後影
3.過了六小時影
4.走去訓覺,唔理它們,看看第朝是怎樣


先看左眼,沒有用噴霧的



再看右眼,我既右眼睫毛係有點向橫生的,不是支野整到我咁


就是這樣
其實從1-3係睇唔出有D咩分別
只係第4幅當過了一晚後
有用個隻眼既睫毛仲有一點點既捲起
冇用個隻係完全見唔到有任何既睫毛捲起

用後感我自己覺得是這樣
這支定型水都可以叫係有佢既作用
但相信好小數人會化妝化足二十四小時的
所以我自己就覺得冇咩用了
又或者除非你自己既睫毛係屬於好快好易就會垂番既
我諗都可以試試
但當呢支定型水用在易垂既睫毛上
是否可以令到睫毛持續捲曲
我又真的不知道..要你們試完再話比我知先得


多謝收看!


 


沒有留言:

張貼留言