2009年9月13日 星期日

我愛日式超市

每次行日式既超市
我都十分興奮
因為樣樣都好吸引
仲有好多日本既食品
拉麵,零食,日用品等等...

蝦子餅有兩張一百蚊Coupon
先用一張
因為留返一張買雪藏食物
今天之後要食飯
所以買左零食類先

看看今天的收獲


上面左起:-
意式露荀忌廉湯包(粉狀,加水煲就飲得,Easy)
蝦子餅話買既醬油味脆脆
O!Karto 一路都係我既至愛..(今天我已把它吃光...)
Doritos 出品既薯仔味粟米片

下面:-
特價魚肉腸(明太子同芝士味)
秋季限定栗子味朱古力批(秋天還未到..唔通上年....???)

就咁樣已經一百蚊多D
無錯..日式既超市又真係貴了些小
好再有Coupon姐
下次買埋雪藏食品再分享~~~

當然啦..只係行完超市係滿足唔到我啦
之後當然要去一下敗家行動
另一篇再分享吧!!!!!!!!!!!!!!!!!!





沒有留言:

張貼留言