2009年9月27日 星期日

眼妝分享 - Bourjois 變奏版

今次都係用了Bj既眼影
但就溝左Kate一齊用

今次用既眼妝品




- 綠色閃粉
- Kate diamond cut eyes
- Bourjois #19 blanc amethyste
- Bourjois #11 infinite green


完妝圖:




今日我太趕住出門口了
所以只好回家後再影回我的眼妝
所以可能有些小脫色
綠色既地方已經不太看見綠色了
加上我滿面油光
請大家見諒了

妝容文:

先把Kate灰色的眼影塗滿整個眼窩位置打底
從眼頭到眼中間位置塗上Bj既綠色眼影
眼尾位置就塗上Kate的黑色眼影
用綠色眼影上壓上綠色閃粉
用一支乾淨既掃將眼影邊邊blend開
Bj #19 打亮眉骨

用回Kate的灰色劃上一條下眼線
下眼尾用Kate黑色加粗一點
黑色眼線筆劃上下內眼線
塗上睫毛膏





我發覺我又豆雞了
好樣哀呀!!!






3 則留言:

  1. NICE MAKE UP!!!!!!!~
    BJ...MY LOVE ALSO!~
    I HAVE BROWN AND ORANGE......
    ANY IDEAL ON USING ORANGE COL. E/S?
    [版主回覆09/28/2009 13:35:00]Thanks,Bj D 色都OK, 尤其今次呢條line Brown and orange..其實我覺得呢兩隻色已經可以一齊用 橙仲可以match..Gold ..Yellow..or red ,但如果match紅會誇張D 但都可以match到架

    回覆刪除
  2. 幾靚wo,,
    而且個妝好乾淨,,
    綠色真係好靚,,
    我成日都灰黑咁襯,,原來灰綠都得wo~
    [版主回覆10/01/2009 00:56:00]綠色都可以襯啡,黃..你都試下襯唔同色 但灰黑我都好鍾意架,因為可以令到隻眼會大D呀嘛~

    回覆刪除
  3. 今日試下咁玩灰綠,,
    綠色用隻不知名韓國野,,勁飛粉但d粉好幼,,
    用36色入面隻灰色打底,,
    再用壓實左ge nyx#20打係眼珠位,,但打左先後悔,,因為好唔match= =
    再用36色入面同nyx#20好似ge搽係眼尾加重色(係啡金色)
    後尾發覺d色唔出又加同一盒韓國野入面ge灰色搽眼尾...
     
    呢個妝戴假眼毛會好睇d,,因為比較濃ma^^
    可能手勢唔好再加亂咁搽,,出黎好唔得....
    一d都唔自然,,d色好明顯分開哂T^T
    [版主回覆10/02/2009 23:34:00]係呀,我都好想用假眼睫毛,但我呢方面好"ja".... 如果用啡我會用在眼窩位..咁做出深一點既輪廓 黃呢..黃色放前1/3..不放一半..只查眼頭小小 後面就綠色,如果你有深淺兩隻綠色既話,可以黃,淺綠,深綠咁都好靚架..你化完有冇相睇下呀,大家一齊研究ar..

    回覆刪除