2009年9月11日 星期五

拿出勇氣去salon

終於都放假了
今次花花一連請了兩日假
所以用一日諗住去整理一下我那一頭恐怖的頭髮
花花既頭髮好厚之如加上天生曲髮

真的多得現在既科技發達
有了負離子便可以解決了我的麻煩頭毛
諗起以前還未有什麼負離子,遊離子...咩子...
我對著我的頭髮真的"R"哂頭

但作為一個懶惰既花花
要去整頭髮真的需要很大既勇氣
因為一坐便要坐上好幾小時
坐都腰都直埋都可能只係完成一半
哈哈...今次用上五小時
我已經係用平日既時間去
因為貪佢冇咩人

好像今次
我十二點上到去,一個人都冇
一路坐一路整..直到兩點幾先有一人入黎
但....都要五小時..如果星期六,日
恐怕至小用上六,七個鐘都未得

先看看今次既成果
幫我剪開的師傅放假
今次幫我剪的是另外一個叫"Tikal"
但我都覺得OK~


OH~~我的一把直直既頭髮回來了
終於唔洗再每日為它煩惱
每日都為了不想一把掃把咁返工而束起它
今天用了SweetSweet化了眼妝
我對這盒E/S好滿意
我另一篇再講一下它

今次都係去番同一間Salor
這間Salor係我試過好幾間後覺得幾好的
剪頭髮既師傅都幾有心機
入面既Staff都有禮貌
價錢不算貴~~各方面都比較平均
我可不想去剪頭髮時看到D人仲可以一路洗頭一路玩
又或者剪頭髮時好是是但但咁
不理你係咩面形,求求其其剪完就算
(我真的偶過的,不是說笑..我真的覺得他們很討厭)

剪完同蝦子餅會合
吃了一點東西再行一會便回家了
因為我太累了~~
今天還在行ICEFIRE時買了一條皮帶
本身$198,Discourt 左$140

見到紫色好靚就買了
因為花花條牛仔褲鬆了
( 哈哈..太好了..鬆了代表開始成功了)
花花現在正在努力減磅中
希望快D達到目標
...........但又好似未有耐囉~~~

努力!努力!努力!努力!






沒有留言:

張貼留言