2009年9月26日 星期六

Clinique 7 Day Scrub Cream

買了它一段日子了
亦都用了好一段時間

所以就分享一下它吧


Clinique 7 Day Scrub Cream $160

本身呢支磨沙不是我考慮範圍之一
只不過個日同clinique 既BA講開
自己化完個底之後成日額頭位都會有D皮仔咁
用過保濕Base打底都會有咁既情況
所以個BA就叫我試下磨沙
見唔算貴,所以就試下會唔會有改善
當然啦,我用過之後又真係改善到
所以就同大家Share一下

今次我試了上手比大家睇一下

左手我用了磨沙,右手係冇的
可以見到磨左沙既左手係平滑左
右手明顯見到好多細紋



之後再上碎粉一看
就會見到有好大既分別了
因為右手冇先磨沙
所以上碎粉後
細紋會更加明顯
睇落去就凹凹凸凸咁了

這支Scrub比較特別
是洗面前用的
雖然它說可以一連七日都可以磨
但我始終覺得磨沙都是一星期最多3次好了
仲有,呢隻係可以磨埋嘴的(一星期最多2次)
一舉兩得呢!!






沒有留言:

張貼留言