2009年9月12日 星期六

朋友生日飯-水車屋

又係朋友生日既日子
今次揀了尖沙咀既水車屋
原來水車屋本身係一間屬於貴價既日本料理店
可能因為太多競爭既關係啦
所以它們也推出任食放題
價錢比其他係貴小小的
每位$209,但食物一D都唔馬虎的


我們已好肚餓了
叫了好多好多
點單得一張紙
但這樣也好
可以一張睇哂..唔使分開一張張睇咁煩


先看看魚生壽司類
隻魚生船好吸引呀
之前食過好多間,冇一間會用魚生船囉...
魚生一個字...
好新鮮..仲好厚,見到我幅相既三文魚魚生嗎?
這橫切面可夠強吧!
仲有赤米壽司(即紅米)..健康之選


爐端燒加鐡板燒
推介鹽燒鯖花魚...我食了四件(我係魚怪..魚怪...)
豬頸肉,辣肉腸,鰻魚都好食
其實所為既辣肉腸係超市都買到個D黎
但我都覺得好食...(好為食呀..花花)
雞腎嘛嘛....
wuwuw~~~點解冇我最喜愛既豬軟骨.....。゜゜(´O`)°゜。




天婦羅也好味
但主攻兩三樣好了
食太多便會飽食唔到其他野了
我覺得蝦同多春魚都要試下..幾好...(魚怪..魚怪)
另外蒸雞蛋都唔錯,幾滑
那些窩,炒粉麵唔夠飽先叫啦,唔食也不是損失
那海膽手卷係送的,每人一客
Ho......Shi............
以後得咁小,同食開既海膽唔同
但一咬落去,原來中間都有
好似溶左既海膽咁
睇返再Order一客既話要六十大元
哈哈...小食多滋味...算啦算啦!!


最後當然係甜品生果啦
那個日式布丁很好食
之前叫了三次都是右下角的那款(好像芝麻味)
都第四次叫轉了雞蛋布丁
兩者各有各好食
抹茶忌廉伴紅豆都OK..紅豆味濃亦不太甜
烤鮮菠蘿..唔覺得佢烤過
但好甜好新鮮..食完可以再由頭Order多一Round
Hahaha~~~

我們一行十一人坐了很久
我又比他們既笑話笑到流眼淚喇..
Help..Help...又飽又笑到肚都痛
今餐真開心~~~





1 則留言: