2009年9月22日 星期二

銅鑼灣敗家 - Benefit

渣甸坊之後
我便去了時代廣場既連卡佛
一早已經諗住去Benefit



因為家中既落妝水差不多用完
所以便要去補貨了
這支落妝水我很喜愛用
因為花花不太喜愛用落妝油
整到成面油個種感覺我自己唔鍾意
所以落妝水便是我的至愛了
雖然它說可落埋眼妝唇妝等等
但眼妝我就覺得都係用回我的clinique好了
我每次落完我既眼妝後
用這支落妝水沾濕化妝綿再抹一抹面上的妝
之後再洗面就已經好乾淨了

圖中左邊的係即興買既胭脂
本身一路都係諗住買它的皇牌蒲公英胭脂
但去到當我試上手,已重複塗了三四次
但就係見唔到有顏色,可能手同面始終都係唔同
跟住我見到個BA隻色好靚
就問下佢用咩色
當佢話比我聽之後我都唔係好相信佢講既野
因為佢話用了陽光古銅.....



見到嗎?咁既色我一路都覺得自己係唔可以用的
因為花花既面比較白..D咁深既顏色用在我上一定不好看的
但眼見個BA一樣係面色較白凈而又可以用得咁靚
所以就買了它..個BA話佢試過介紹比客,但大多數一見係咁既色就冇買
佢仲即刻幫我試上面,的確掃上白皮膚上既我一樣不會唔自然,都幾好看
因為佢既顏色比肉眼見既係較淺的



這是我掃了兩次之後既結果
當然經過鏡頭下會淺色左小小..但也不會不討好
顏色幾自然,好像有健康既皮膚一樣..哈哈

題外話,當日個BA係咁想我買它們新出既香水
我便冇買了,因為呢兩樣野我已經足夠
如果我冇買它的胭脂既話都會買它的香水既
佢仲好誠實咁同我地講話一支有十蚊既Commission
哈哈..我真的覺得她太可愛了
我冇買姐,但蝦子餅既家姐就買左



佢地新出左3支,個包裝係好靚,成個盒好華麗..
香既話..LeeLee真係好香..我好喜歡
但就好快好快冇味..好快散
Gina都可以..但一噴上去個隻味好似好濃
但過了一陣之後佢個隻後調味道就幾香
我諗如果冬天用都唔錯
如果下個月我去開那裡而又仲見到那個可愛既BA妹妹
我諗會幫她買一支..Haha~~

大家鍾意塗香水的都去看看啦!





沒有留言:

張貼留言