2009年9月14日 星期一

來一個不成功的Smokey eye

今天花花化了一個Smokey Eyes
我也不知道這是否算係
但就出街既話
這已經是我化得比較濃的眼妝

今次都係用返Kate
其實如果有睇過我Blog都知我之前都有用佢黎化過一次
上次是化得輕手一點的
今次就重手D啦!

這盒Kate之特別處就是那格左上角的閃粉
佢係一隻帶有比較粗粒閃粉既眼影(是否叫眼影呢???不知什樣稱呼它好!)
當化完整個眼妝之後可以用手指沾一點它
集中印在眼球對上既位置
這樣便可以令個眼妝更立體了



完妝圖:-






其實用一盒個D化既方法都係大同小異
只不過係輕手一些..定係重手一些
所以不加妝容文了
真的想知既再問
我一定樂意回答的
(我真的太懶了..就原諒花花一次咁多啦!下不為例...)

加多兩張給你們看看




我話不成功係因為我化下眼既位置好像出哂界了
睇落有一點兒烏黑...好似好唔乾凈咁
下次一定要留意留意先得!!
努力努力!!!!!!!!






3 則留言:

  1. 岩先經過你ge blog..
    我想問你le隻e/s 適合初學的嗎?
    我好中意le d色..啡色又吾太岩我...
    any suggestions..?thz~
    [版主回覆09/15/2009 20:23:00]我覺得可以呀,因為如果你驚太深色或者難既話 可以先輕手D..咁樣應該唔難,佢輕手咁化一樣好睇架 啡色唔岩你..點解呢,啡Tone係比較百搭既Colour 黎架 就算好似我咁,眼皮比較厚既人都受到 個盒後面有教點化..唔難 Kate眼影又唔貴,仲幫你襯埋色,都係一個唔錯既選擇黎架!

    回覆刪除
  2. Hello~ 剛路過你的blog ........ 其實你的smoky還可以.....未至於不成功呀~! 下眼烏黑的 ??  未見喎...... 打擾喔~ ^^
    [版主回覆09/15/2009 20:24:00]多謝你呀... 希望第時再試多D唔同既眼妝同你地分享啦

    回覆刪除
  3. 下眼位都ok丫,,
    我成日化戈個位都會化得太重手= =
    今次眼窩位d打底打得太高了,,
    可以化得低返少少,,感覺好似同眼眉骨位ge打亮連埋左呢~
    不過都唔算唔成功丫,,
    幾靚,,我自己化smokey eye會化到好黑好難睇....
    [版主回覆09/15/2009 22:19:00]比你發現左添..聰明~ 我今次係試下個底色掃到上眉骨位 下次都係唔好咁試了..haha~~麻麻地..

    回覆刪除