2009年9月25日 星期五

眼妝分享 - Bourjois

終於都有眼妝同大家一齊Share喇
因為我呢幾星期Weekend都自閉
返工既我又多數唔化妝的
所以冇任何既眼妝分享

今天終於自閉完
決定去街街了
一要諗用咩E/S好
當然試新野啦...係咪

冇錯喇,今天用它化了眼妝 - Bourjois


除了那支銀色Eyeline 筆之外全部都有用

完妝圖:




妝容文:

先用圓形那盒(#19)打底
再用綠色化在眼廉上(大約雙眼皮位置再掃上一點)
再將紫色劃上一條眼線
(我今次因為想條眼線持久一點,所以先用水噴在掃上再上色)
用回紫色眼影劃上一條下眼線,尾部可粗一點
用黑色眼線筆填上 上下眼線





打底個隻色真的好靚
佢係有一點點閃既紫色
但好淺,好自然,好Soft
佢既紫色係好似從皮膚透出來咁,好正

綠色呢,都好靚,但冇廣告個隻綠咁鮮,咁出
原來從其他人得知,Poster 中的Model係用了一支E/L打底的
花花今天找過,顏色找到,但係閃的,我係要實色,最後冇買
買到後再試~~

紫色都可以,用來劃Eyeline唔錯
遲D又冬天,用它做主色又得

花花一定會找到那支綠色既Eyeline
一定會...等我




沒有留言:

張貼留言