2009年9月15日 星期二

銅鑼灣敗家去 - Bourjois篇

去完Sogo掃零食
當然跟住就去敗下家啦
先去了渣甸坊既屈臣氏
之前一路搵佢地都搵唔到
原來因為新出既關係
要有promoter個D開架先有架


我講既就係Bourjois喇~~

因為睇左佢地既Poster

隻綠色美得不可再美....(ノ≧∀≦)ノ・‥…━━━★
我就係咁比佢吸引左
當然..跟住就會因為想化Poster既妝
跟住就會買埋個Model個妝所用另外個D眼影
(他們可真夠聰明呢(。・ε・`。) ぷ。!!)


試了上手看看
我真的超愛佢地隻#19
係一隻比佢以前出既E/S較閃
用黎打底式Highlight一流
綠色係主色
深紫原來係for eyeline
BA唔講我都唔知添

上網找過,原來佢地有教學
當然同大家一齊分享啦!
睇完Step 1 (按我便看到了)記住睇埋 Step 2 啊!

但我感覺上同Poster的Model好似差好遠咁既?





2 則留言:

  1. 好中意睇你d妝文
    我內雙架
    查完啡好似冇查>_<
    我應該都会買反kate呢
    上面 綠色..靚啊!!!!!!!!
    [版主回覆09/15/2009 21:25:00]Yeah...真係好靚,但我相信個Model一定打了一隻綠色底先 因為Poster好鮮色的,但真實既顏色係比Poster沉了一點點

    回覆刪除
  2. Thanks your Link ..

    回覆刪除