2009年10月2日 星期五

今天的新玩物

請不要以為我買了什麼新玩具
非也.非也
只是我又去了敗家
先去了Jill Stuart 敗一下
這畢竟是我既至愛
所以點都要去行一圈



而且我還欠一張單先可以正式成為會員
之前它已出了好幾次新既化妝品
但就是唔岩心水
就算是今期既skin care
我都冇咩興趣
但因為近來多了去TheZtyle爬其他人既化妝文
終於睇岩一樣野想買了...............



我從來很小用粉餅
因為覺得佢既遮瑕方面唔夠
我一向都是濕粉加碎粉
但因為我用來補妝既粉餅已經快用完
而且睇完其他Blogger既文章之後被燒著
所以就敗了回來
至於好唔好用就要大家等一下了


$260 for power foundation / $110 for case
我買既係最淺既101(linen)
本身想買粉紅一點個盒
但BA話呢隻正正就是我皮膚既顏色
我立即說..不是不是..我皮膚都黃架
但她就因為見到我條頸係白D
同埋買粉底大多都是跟頸來選色
所以就見意我都係買返白一點呢隻了

之後再過屈臣氐買了它

$73.5 (屈記有75折呀!!)
哈哈..它又是被其它Blogger既文燒著而買
這是一隻十分十分自然既Peach Colour
I Like It ~~~>0<~~~~


下回敗家預告已決定:-


M.A.C.







 


沒有留言:

張貼留言