2009年10月26日 星期一

很特別的綠

不知為什麼

近來總是和綠色很有緣

明明我去買眼影不嬲都唔會以綠行先

但近來卻種種原因都會買左綠色回來

 

昨天去了小敗一下

其中一樣便是Bourjois既綠色眼影 (#07 Noir Emeraude)



個日個BA試了綠色同紫色給我看
我係先揀紫色的
因為覺得我剛剛先買了孔雀綠
冇理由又買綠色的
但排隊比錢既時候
諗諗下..叫蝦子餅幫我排住先
自己走返去同BA講..."我..都係要綠色了"..
哈哈...死咪................(ー△ー;)エッ、マジ?!!!
(我可不想之後返到屋企後悔啊@@)

點解我又會揀返佢呢?
因為佢好特別................先看圖便明白了



圖中都係出自#07 Noir
但就分別好大....因為.....
下面係濕上的......真係靚都爆(我自己覺得!!)
就係因為咁..燒著到足以令我放棄左我最愛既紫色
當然啦..紫色一樣濕上係有唔同既感覺
但比起呢隻綠就差一點點了....

大家喜歡呢隻綠嗎?
如果去到有BA既地方可以叫佢試下比你睇啊!!
今次我是在荃灣千色買的
估唔到個BA又係我上是銅鑼灣京華個個BA..
又會咁岩既!!!!ヾ(@^▽^@)ノわはは


 

 

沒有留言:

張貼留言