2009年10月25日 星期日

眼妝分享 - 粉橙 X 粉綠

我時時都會上網睇下人地既眼妝
跟住又會學一下
今次的眼妝便是跟台灣的美少女TOMOKO了
先聲明..她是美少女
我可不是喇~~

今次用了粉橙,粉綠同啡色來化了一個眼妝
完妝圖:







TOMOKO是用了某品牌的眼影組合
我當然是冇啦
所以我又找了我的CS眼影盤出來大約試一下囉!



對比完後發覺呢四隻也可以做代替品

自己的醜陋教學圖:
(大家也可以去她本人的網誌看看呀!)



-橙色塗滿眼蓋
- 啡色塗在雙眼皮位罝
- 先劃上眼線和內眼線
- 粉綠掃在眼既前半部
- 再用粉綠查下眼影
- 眼尾1/3位罝劃下眼線再同一位置填上啡色
- 白色打亮眉骨

完成囉!!





今天用了偏橙調既胭脂同裸色既唇膏




什麼查出來又變了像粉紅的呢?





大家也可試試看啊
我自己覺得咁樣襯都OK呀~~


 



 


1 則留言:

  1. 我想問下依個色盤你係WHERE BUY嫁??
    我好想BUY依個.. BUY網上太多了...
    唔知邊個先係真... THX^^~!
    [版主回覆12/13/2009 11:37:00]其實我係去佢個官網買架,但咁樣就會貴好多(因為運費貴呀 !) 當初就係因為驚買到假野,所以令願貴一點都直接同CS訂

    回覆刪除