2009年10月25日 星期日

小敗一下也開心

對大部份女性來說
買野真是一種很好的活動
今天我就小敗了一下
也足夠令我開心一整天呢



今日既戰利品有
Bourjois 篇 :
- Metallise Eyeliner #87 (也就是我上一篇題及到的眼線筆)
- Liner Effect Mascara
- Eyeshadow #07 Noir Emeraude (呢隻好靚好靚,好特別..點解我咁講!下次再說)

還有卓悅買的Dejavu Mascara
很平,折左之後只雖$69.9
我想買它已有差不多半年了
本身想叫朋友幫我去日本買
但原來佢靜悄悄已登陸香港了
點解我想找它,另一篇再說吧!

其實今天還買了兩對鞋
但兩對都要訂
所以無緣介紹它們給大家認識
當我去拎它們既時候再給大家看看吧

今天我買的東西我會再開Post講
請等一下~~


 


 


沒有留言:

張貼留言