2009年10月18日 星期日

卓悅小Shopping

太耐冇出文了
因為之前自己既心情很不好
加上工作很忙,日日都要OT
完全冇左出文同買野既動力
仲因為咁我 Miss 左 MAC 既Style Black 添,很後悔呢!
好在得知之後黎緊會有Hoilday Collection
還好..希望倒時睇岩既再買..不要再 Miss 了

現在心情雖然尚未回愎100%
但比之前已好了很多

前天逛卓悅時買了一點點東西回家



不是很多..
家中既除毛刀好像太舊了
要換一個新的
這隻添加了保濕成份(蘆薈&維他命E),仲係for敏感肌用添
岩哂我了
近來我呢個眼線筆死硬派開始喜歡上用眼線膏
所以經選擇後買了筆神既eyeline gel
一來個盒好似好pro咁,二來佢又寫住係極黑
所以就先買回來,用過再同大家分享啦(當然..我諗佢應該是不是新野了..哈哈!!)
跟住係那個局部既睫毛夾,我自己用開資生堂的
雖然很好用,但就是眼頭位置每次都好像夾不到的
後來得知koji出了一款孤度很好的睫毛夾,買了它回來用過
但不適合我眼形,每次都一定夾到眼,好痛
所以就買了這個局部既睫毛夾了
Kate的那盒眼影不是新東西了
只是當時出既時候,我一直都想買呢隻色
但行了很多間屈銀紙都冇哂貨
今天見到它,當然唔理三七二十一買左先算啦
仲有cazanne既眉粉同頭髮貼(紫色好靚啊!!)

好了..先寫咁多
我會好好回愎我既心情
希望大家都唔會唔記得我..

多謝收看~~


 



 


沒有留言:

張貼留言