2009年10月14日 星期三

自閉文

自閉了兩星期有多
想了好多事情
之前發生了我一直唔想發生既事
無奈地,要發生就由它發生吧

一星期前每天都在沒有人既地方偷泣
也不想同任何人說話
公司同屋企既洗手間成為了我躲藏既好地方
就是因為自閉唔說話既關係
就令我諗了很多東西

我收了一封很誠懇既信
看完之後覺得可以比多一次機會
呢個星期過得很好,很開心
但不知長始落去既結果是好是壞
但我覺得無關係了,因為人就是現在開心就夠了
何必諗得太長遠呢?

好了..我自己已諗通,但連累了朋友又點算呢
我好想好想去補救,但我諗現在已好難
什麼做才可以讓時間返轉頭呢
我覺得今次我自己也要付番一點點既責任
因為我怕事既性格
加上我既領悟性太低
而令這件事發生到無可補救既地部
但我依然希望時間可以沖淡一點點...........


 


沒有留言:

張貼留言