2009年10月2日 星期五

眼妝分享 - 藍 x 銀

藍色不嬲都是我既死敵
每一次化用都係唔好
今次我又唔信邪,又試下

今次用既妝品:


Maquillage Sparkle Contrast Eyes 2 (BL754)
Maquillage eyeline gel - BL653
Kate line spicy (BU-2)
Maquillage 四色胭脂 (80)


CS 88 Shimmer - K1(銀色)


未睇完妝圖之前
想講下原來Maquillage既藍色eyeline gel 都幾靚
又易劃,連我呢個眼線筆死硬派都開始愛上它
呢隻藍得黎有少少銀底,好靚,色都好出


完妝圖:






大家覺得還可以嗎?
這已是我覺得比較見得人既藍色眼妝了
之前有太多都很不好看
看來花花真的同藍色無緣



醜陋教學圖來了


妝容文: 

- 先用MQ既藍色打了個底
- CS銀色印在藍色眼影上,位置大約眼既前2/3
- 之後用Kate既灰藍色在藍色眼影邊緣位
  (即灰藍色個條線個位)來加強眼窩既輪廓
- 用MQ既藍色eyeline gel 劃上一條上眼線
- 黑色eyeline劃上下內眼線
- 用回MQ既藍色劃下眼線,眼尾用灰藍加粗一點





今次用了粉紅系既胭脂


口紅選用了Integrate既PK261





希望大家喜歡我今回既藍色眼妝
可能唯一一次既藍隻眼妝分享~~






沒有留言:

張貼留言