2009年7月1日 星期三

夜上海

上星期蝦子餅話佢二家姐會過黎金鐘
所以搵埋我地兩個食飯
所以就去左呢度



講真..我係金鐘返工已經有十年
但就從未去過呢度
因為一來自己就係因為返工已經金鍾
一放工仲會留係度咩..當然想快D遠離工作既地方啦
二來就係我知道呢間野都唔平,所以我同蝦子餅好小會食貴野
佢地既門口唔講真係唔知係食飯既地方
似買精品SHOP多D..哈哈~~


^D碟好靚,仲有隻蟹仔添


^就連杯都係咁精緻


^佢地既XO醬好好味,走時仲見到原本可以買


^打開Memu~~價錢都偏向貴!!好多都要個百


^餐前小吃~~好味,差不多都係我係咁食


^蔥爆牛肉~牛肉同京蔥都好味,唔老


^素鵝~腐皮好脆


^雞絲粉皮


^小籠包~好多湯,但好唔好彩,當我挾既時侯..穿左(好在蝦子餅幫我要左)


^上海炒年糕


^生煎包~呢個我都好喜歡


^甜品高力香蕉豆沙


今餐好似好多野咁,但其實樣樣都好細碟
所以其實我估真係幾貴
但之前已經講左係佢二家姐請
So~~~多謝陶二小姐~~





沒有留言:

張貼留言