2009年7月10日 星期五

我的眼線筆

一雙美麗既眼睛
眼線筆同睫毛液真的缺一不可
就算唔用眼影
只是一條眼線再加上睫毛液
都可以令到一雙眼完全變得不同
變得精神一點
今次先分享一下我的一些眼線筆



這裡有4枝我喜歡同不太喜歡的

左上 -
Sana美人魅眼長刀型眼線筆
它是我很喜歡的眼線筆
佢既設計係扁平的
等於一些專業化妝師一樣
將佢地既眼線筆"sir"平一樣
只需要將眼皮輕輕拉起
就能輕易劃出一條內眼線
而且顯色度都OK~~

右上 - Bourjois
Regard Effet Paillete
佢係有小小閃底的
亦都好容易劃,又唔會易化
最緊要係唔會太貴之如又好用
所以都係我喜愛之一

左下 - Revlon ColorStay

當初係佢既化學毛筆頭既設計吸引左我去買
因為我覺得可以用它來填補番我貼完假眼睫毛之後既空隙位
但上次一試就....唉
係一點就上色,亦都可以cover番D空隙位
但就好易化開
之後我就成個眼皮都係黑色
我已經係Hold 住咁等左一陣
但都唔得,後來我反覆試了幾次
要我合埋眼,對住個風扇起碼3-4分鐘先乾得哂
如果唔對住風扇就真係唔知要幾耐
雖然佢既色真係好夠黑,但我都係等我好有時間既時候先用佢了

右下 - PuPa 09
有一次睇雜誌話呢個牌子好
去到SaSa找不到雜誌上個個款
所以買了同一牌子,但唔同款
試過..不太好..
比較難控制,一劃唔會一條線咁
係一"bei"野放左上眼
個次用完之後我直情將佢變左眼影
咁先冇咁怪,個次之後我已好耐好耐冇用佢
雖然佢防水比較好都係咁話



這些都係純粹自己用完既感覺
下次再分享一下其他吧!!!





3 則留言:

  1. 但 Sana美人魅眼長刀型眼線筆 我用過, 但好易甩色

    回覆刪除
  2. 我都係好鐘意用Bourjois 既眼線筆 不過我係內雙小油眼,黑色好容易化,一陣就會見到第2條線係上面哈哈 所以我一直都係用啡色閃閃,好自然
    [版主回覆07/11/2009 18:35:00]咁啡色易唔易化開呀 你會唔會試用眼線膏呀,好似冇咁易化的

    回覆刪除
  3. 啡色都會,但係好少好少,化開左都唔覺.. 岩哂我依d懶人 哈哈

    回覆刪除