2009年7月20日 星期一

蝦子餅生日之家人篇

今次輪到蝦子餅既屋企人喇
但係係蝦子餅請佢全家食
Why (?´・ω・`)
係咁既,蝦子餅屋企有個習俗
當你仲未結婚既時候
每逄生日,屋企人(其實都係佢既爸爸媽媽啦)就會請壽星仔食飯
但結過婚之後就要調轉喇
就要請哂成家食飯
當然啦,生日個個會有利是收番的
咁就要睇下食咩,利是夠唔夠"com"返條數喇
(...!!!!!(o≧ω≦)○))點解講到好似結婚計人情咁架!!!!!

今次我們就揀了食自助餐喇
因為我好怕食一圍個D中餐
所以一早叫蝦子餅唔好食酒樓
而我地既資金有限
所以就揀了不太貴但評價都OK既恆豐酒店

就係咁,我們就在三號風球之下
展開我地既自助餐之旅了...去相


^地方唔算太大,仲要係有D迫(我指係出去拎食物既地方)


^Print 了Coupon ,所以生日月可以揀紅酒或者蛋糕
果然免費既野唔會好..紅酒好"La"喉,我飲了一杯已經投降了


^壽司,魚生,沙律篇:
之中比較特別的是右下角既魚
原來佢既底部全是好似魚子既東西
"pok""pok""pok"一咬就會發出食魚子既"pok pok"聲


^熱盆篇: 焗田螺,鐡板霜降牛肉,湯(唔記得個名,有中藥的)都係我比較喜歡的


^Openrice中有人話好食既辣螺,但我唔喜歡


^先黎個Lemon沙冰清一清口腔....ヾ━━━━(∂△∂;)━━━━ω..好酸呀!!


^甜品篇: 極力推介(亦係呢個自助餐重點之一)>>>>Movenpick雪糕(Chotolate味)
真係好好食,蝦子餅食了三杯呢!!
之外 豆腐花都唔錯其他都一般


今餐每人大約$280
食物除了雪糕同個鐡板牛係好好食之外
其他都一般,不過不失咁喇
如果係一大班朋友都可以試下
但真係唔好期望有好似四百蚊一個個D自助餐質素
另外..拎食物既地方好細,我成日都撞到人,或者比人撞
希望不久既將來,佢地會有改善啦!!
當我地離開既時候,原來天文台已話會在半夜之前改發8號風球
去搭小巴時,他們已經大開剎價了(明明仲係3號風)
原本既十六蚊一個,居然加多了四蚊~~~
兩個貴八蚊..豈有此理!!!((o(>皿<)o))...可怒也!!!


 


沒有留言:

張貼留言