2009年7月31日 星期五

似有還冇的自然妝容

平時出街要見人
但又唔想化濃妝
咁我會化個淡妝
因為咁樣人都會精神D

化自然既妝
用啡色既E/S就最好了
今次用了它
一盒就攪掂哂,好方便

Maybeline - GD-2 Gold Nuggets

開眼:-


合眼:-


先用白色塗滿整個眼皮位置
淺啡色上眼簾
深啡上雙眼皮處
劃上眼線同塗上睫毛膏
掃小許粉紅色胭脂加祼色唇膏
完成..好容易!!

其實自然妝最重要都係個底
當然都要先塗上Base先啦
我自己會用好小既粉底薄薄塗一層
做好遮瑕之後再掃上碎粉
或者皮膚好D既人可以唔需要上粉底
Base之後直接遮瑕加碎粉都得

呀...仲有要輕輕劃返條眉...

完妝圖:-


哈哈..都係第一次可看見我的樣子呢!!
不要見到不是美女就不看我的Beauty日誌啊!!...。・゚゚・(>д<;)・゚゚・。....





1 則留言:

  1. 哈, 原來我化既妝,都算係"似有還無的妝"
    [版主回覆08/02/2009 18:44:00]其實最主要都係令面上既瑕疵唔見就得 如果自己既皮膚唔好既話,其實係好難架~~

    回覆刪除