2009年7月25日 星期六

Snowy

前幾日蝦子餅放了半日假
因為佢續會既關係要去愛協拎贈品
順便就去睇下貓貓狗狗
點知就比佢睇到一隻好靚既貓貓"snowy"




聽愛協既Staff講佢主人
因為佢會同其他貓貓打架
又會因為發脾氣而到處去小便
所以就唔要佢了
而蝦子餅見到佢當日,都是牠第一天被放在愛協等好心人收養
(之前已被愛協既Staff觀察了好一陣,確定佢冇問題先放在領養地方)
但因為我們已有兩隻貓同一隻狗
所以我們都不能要牠了
蝦子餅靈機一觸,打電話給我媽媽
問下媽媽要唔要啦
哈..原來糸媽一早想要多一隻貓貓
就係咁...Snowy現在就寄居在媽媽處了







Snowy係一隻很可愛的金吉拉貓
當天蝦子餅一人將牠帶回家
還拎住佢步行了很久(因為佢要等埋我放工)..辛苦哂了
因為即日就決定拎佢回家
所以冇貓籠,但愛協很好,願意借出一個飛機籠出黎
叫我地下次去愛協就還返便行了
(係冇登記的呀,大家只係講個信字)




個日我好快做完我既工作就去搵蝦子餅一齊搭車回家
我一見到Snowy就連續講了5,6...次好靚呀,佢好靚呀
我仲立即打電話給媽媽說牠好靚呀
當日媽媽去了好妹家吃晚飯
而妹妹又好想看看牠
所以就先將牠拿上去好妹家先
(我,妹妹兩公婆同我爸媽都係住同一屋苑的,所以係好方便)
我地上到妹妹家..不能放牠出黎住
因為好妹道有兩隻唐狗呀
我地就將牠帶入房放牠出來走走
兩隻狗狗就係門外係咁抓門
Snowy仲因為咁發惡添!!




第日我打給媽媽
媽媽說現在佢在籠裡住一小日子先
先等媽媽家的兩隻小貓習慣一下新成員

蝦子餅好唔捨得牠呀
話就係因為帶牠由愛協行到去灣仔既時候
已建立了一份感情了..
哈哈...太誇張吧...
我就覺得我們都有"靚仔,Moon Moon 同阿Don"已經好滿足了
當然,,我問過蝦子餅,佢都係覺得Moon Moon 最好
..................好.............咁我呢??? (((o(`・∧・´)o))) 嘻!!






1 則留言:

  1. 下..........
    因為咁就唔要佢喇
    唉......
    不過這都是一份緣份
    牠才能和你們成為一家人呢
    [版主回覆08/01/2009 13:06:00]係呀,但愛栛話佢地係就係咁講囉 ..唉..唔好遺棄寵物... 當然,佢真係有緣先可以成為我家既一份子

    回覆刪除