2009年7月5日 星期日

蝦子餅生日之旅

今日係蝦子餅既生日
之前已經買左飛睇戲
我地今日睇佢




唔..話係3D版,但我真係唔係太覺得
我開頭係以為有D位係應該會飛出黎個隻
好似迪迪尼個D咁~~
但佢只係個背景有些少立體咁囉
這裡有小小失望左
但都幾好笑既,同埋個3隻恐龍BB真係超級得意囉
尤其佢地D眼神呀~~好似我屋企既阿Don..Haha~~

睇完之後即克就走去和民了
連洗手間都唔去住
因為我地睇完既時候已六點
和民過六點就開始要等位,好勁
好彩..我地去到既時候唔洗等就入得
入到去之後先再去洗手間
嘩..當我去完返黎(前後都唔洗15分鐘)
已經超多人呀...真係好好彩呀
我之後就蝦子餅喇
就襯住蝦子餅去了洗手間既時候
我就將佢份禮物放好
等佢返黎就送左比佢喇..今次佢真係唔知有禮物
因為我係用我lunch既時間偷偷咁買比佢架(我同蝦子餅係同一公司架,所以要用"偷偷"囉)




好喇,睇吓今日食咩先!!
因為係蝦子餅生日月,加上我地正日去
所以我地可以有一百蚊Coupon外
仲有一杯Free Drink
真Lucky ~~Yeah ~~




以下既食物唔多介紹名稱了
因為張單已List 好哂喇嘛~~!!























今次D相好差,因為和民既環境真係好黑呀
我又唔相用閃光燈,所以會咁囉~~Sorry Sorry ~~

今餐好好味..當然叫了我最喜愛既芝士年糕先啦
(...喇..我都話好好鍾意呢樣野架啦...,我又叫喇!!!!!!!!)
卷物係有三款,我個人比較鍾意中間個款
有一些cut成粒狀既三文魚,再加上類似沙律醬既東東,好..吃..^0^
蟹肉丸子..原來係醬爆來的..哈哈..
那個雜炊,真的冇得頂,真係好好味..熱辣辣,再加上佢真係辣辣地
再連埋佢D湯一齊扒入口...WowooWW~~
雞腎好炸得香口,沾了薄薄既粉漿再炸..
反觀那個季節限定既鱆魚燒就冇咩特別了
我零可食燒墨魚丸仲好~~


今日既旅程完畢
多謝各位欣賞
亦都希望蝦子餅喜歡

蝦子餅~~生日快樂
す━ヽ(●´ω`●)ノ━きぃぃ!!!!



沒有留言:

張貼留言