2009年7月9日 星期四

我的化妝小櫃

因為放假既關係
又激起了執野既動力
但我只係執了我自己既化妝品

發覺真係好多
有D仲多到冇位放添


這便是我個化妝抽屜,已放滿哂咁仔
再多D都唔知點算
我會將佢地分門別類
因為咁樣我拎每樣野都會得心應手一點


這一格係放眼影


眼線,眉筆


睫毛液同眼線膏


胭脂


唇膏,唇彩,唇筆


假眼睫毛


之前都有講過既四盒CS眼影
因為冇位放,我只將佢地就咁放在枱面
所以封哂塵~~


粉底,Base,碎粉同遮瑕


盒裝粉底


只係睫毛夾都4個,唉.....


當然仲有陪伴左我好多年既化妝婦啦


都好多下
有時行行下街又買
去旅行更加唔使講,係買到傻左個隻添
但次次都會忍唔住又買左返屋企
又覺得樣樣都想試吓咁
但當中有些會好用,有些就麻麻地
哈哈...有機會都同大家單一咁分享吓佢地








1 則留言: