2009年7月6日 星期一

蝦子餅生日之朋友篇

今天到朋友仔同蝦子餅慶祝了
地點選了旺角既松屋
在Openrice 上睇到佢既評語不錯
而且有雪糕食添
所以就想試一下了



今日係星期一
我同蝦子餅放假
所以我地最準時就到了
先看看有什麼食先..我已經好餓了



比起其他既日本料理任食既店舖
松屋既選擇係比較小一點
分別有刺身壽司,一品料理,串燒,雪糕同飲品五張紙



刺身都幾新鮮,但有朋友說唔夠凍
咁多樣刺身,我都係比較鍾意三文魚



天婦羅蝦好味,又夠熱
羊肉亦都唔錯
佢地既芝麻雞翼好好味
但係我就唔記得左影



串燒之中我最喜歡右上角既雞骨腸
其他有雞軟骨,雞腎,多春魚等等



最後當然要食雪糕啦
佢有4款,芝麻,朱古力,綠茶同紅豆
我對綠茶冇太大興趣
其他三款我都有試,都好食


這裡坐得幾舒服,亦都唔會覺得好迫
食物既質素唔錯,但比較小款選擇
而且叫芝麻雞翼時要叫了三,四次先有

今餐都食得好開心
仲同朋友門來了一個八月一號既約會
希望去得成,因為我想同你地一齊去好耐了
現在正在期待中.................................................


沒有留言:

張貼留言