2009年7月8日 星期三

自家製的午餐

因為公司清假
而蝦子餅之前已經放了很多假
所以我既假期比他多
今個星期我會放整整一星期既假
而蝦子餅只係陪了我星期一同二

今天星期三
一朝早起身洗完面擦完牙
再沖埋涼已經十二點幾

平時返工既Lunch我係唔食的
因為我習慣左
但一放假冇野做
個肚就會好準時就響

所以就整一個Lunch Set 比自己


^咖哩撈烏冬 and 雲吞

都幾好味呀~~
做法又超級簡單
(先記住: 我係一個懶人,睇完點整唔好"her"我...唔該哂!!)


做法如下:-
- 先將兩條腸仔切好一片片
- 之後煲好一煲水
- 水滾後放腸仔片同一包烏冬落去
- 煮一會便撈起放在碗裡備用
- 再煲水,水滾後放一包即食咖哩落去
- 5分鐘後將即食咖哩倒在烏冬上
P.S. 雲吞不用說了,太簡單了 (因為我都係用"東東雲吞"的..哈哈~~)

完成!!!

好飽..好滿足呢^0^






1 則留言: