2009年7月11日 星期六

一些我喜愛的眼影

上次講左眼線
今次分享眼影啦
我個人不嬲都比較注重眼睛既化妝
因為大多數同人接觸既時候
人地都會望你既一雙眼睛先
又或者眼妝既變化比起其他都可以多一些
所以我多數都會比較花心機在一雙眼睛上



雖然我有雙眼皮
但我眼皮係比較浮腫一點
所以我選擇顏色時大多數都會揀一些深色一點的
粉色調既顏色就不太適合我了

我今次先揀左4樣我比較喜歡或常用既眼影
有Kate,Bobbi Brown,MJ 同T'estimo

先講Kate - BK 1
佢係我最新買的眼影
最初係因為佢既包裝吸引了我買它
而我用完它,亦都發覺色好靚,好閃

Bobbi Brown 既 Midnight 既深藍色眼見真係好好好靚
先試在手上看過,個種藍係我搵左一段時間,好開心搵到它
但唔知點解,當我化上眼
就係唔會似我上係手咁靚
會變左黑色..後來我要用小一號既掃慢慢咁印上眼皮
咁就好D,但都比化在手上既顏色不太相同
雖然係咁,但我都係鍾意佢架..Haha~~

MJ YE106 係我在日本買既化妝品之一
佢既好處係將佢當Base 查係一流
好多顏色都可以,啡,金,黃綠,等等
化呢D色既眼影前先薄薄用手指塗一層
會令之後上既眼影Keep 得更持久
而且佢仲有小量既閃底添..

T'estimo 呢盒我已用了好多次
因為我好鍾意佢個Set啡同金
化完不太誇張得黎又可以令眼睛太一點
而且佢最左邊個隻色
我時常都會用它來代替白色在眉骨上Hightlight
有時化一些不太濃既妝時
我就會用到它,
因為用佢會比用白色自然一點,很好的
但我呢盒都係去日本旅行時買的
唔知香港有冇呢個牌子
如果你地知道佢係香港邊度有佢D Product 買
請通知聲,我好想知! Thanks~~







3 則留言:

  1. T'estimo其實係KANEBO祺下既品牌黎架,係專櫃就搵到架LA 我記得TST既FACESS就有LA
    [版主回覆07/11/2009 18:43:00]除了FACESS 之外,連卡佛有嗎? 呢個牌子真的很好用呢?

    回覆刪除
  2. 連卡佛印象中好似冇.. 依個算係平價line都ok!! 唔似 RMK ..貴到嘔呀...
    [版主回覆07/13/2009 21:17:00]RMK,我冇用過佢地D Products 呀,但我都知佢地好貴

    回覆刪除
  3. T'estimo好似已經停產喇wor Coffret Dor代替左啦* 你可以睇下靚靚仲見唔見佢d眼影 應該仲有gaa!!
    [版主回覆07/13/2009 21:17:00]真既,真係要睇吓先得,ThankS

    回覆刪除