2009年7月17日 星期五

大快活大戰大家樂

我發覺佢地兩間快餐店真係好鍾意同時間出新0野
今次我試左分別兩樣
大快活既鑊仔鴨脾意大利飯同大家樂既霜花牛板燒飯
先講大快活



賣相一般
但同相都差好遠
鴨脾無咩問題,肉都唔"鞋"口
但因為係用鑊仔上
所以D飯充滿了燶味(但其實係冇真係燶的..真奇怪)
飯既軟硬度可能要迎合番香港人
所以比較軟了一點
真正既意大利飯是比較硬身一點的呢
如果唔係每一口飯都充滿燶味既話
我諗佢都有80分~~





賣相幾好
同相片比較似樣
由出面拎到埋位既時候
基本上D牛已經燒熟哂了


^這是他們的教學


^我要的蜜糖汁(另外有蒜蓉汁)同日式漬物

味道方面
蜜糖汁加飯味道唔錯
不太濃,幾fresh
牛肉好香口,因為用鐡板,所以"辣"燶了小小(但今次係冇燶味的)
因為本身牛肉太薄,所以咬落冇肉個隻質感
只係好像食緊一片有牛味但又好脆既東東咁
鰻魚就普普通通啦,冇咩特別

但如果比我再揀
我都會先揀大家樂的!








沒有留言:

張貼留言