2009年8月2日 星期日

令人驚喜的小籠包

除了我最喜愛的日本菜之外
上海菜也是我其中喜愛的
自小已覺得小籠包好好味兼好神奇
何解會有D湯0係個包裡面
亦好佩服D廚師可以整D湯入去
哈...到大個睇飲食節目先知
原來係將一粒啫哩狀既湯放入去....
但整得好唔好味又是另一回事
本人真的吃過一D小籠包入面係可以一D湯都冇既

今天無意中去了這裡...夏麵館
發覺小籠包整得好好味
皮薄..湯多..好味...
用筷子夾它要小心一點
入面既湯超多..
又唔會有太多肉而覺得好"Lau"


我們四人仲點了兩客添,因為一客真的不夠食呀!!

還記得當日我們睇完戲已經三點幾
以為過哂食飯時間唔使第位
但原來一樣要等呢

我叫了好似咩辣肉...
蝦子餅叫了鱔糊
鱔糊原來加了一些竹筍絲
又幾特別Wow...

下次我一定會再番"Dou"佢
因為..有我最喜愛的小籠包


 


沒有留言:

張貼留言