2009年8月22日 星期六

一切從眉開始(後)

上次講完修好條眉
咁要開始劃眉囉!!

先看看我的劃眉工具:-


有不知明眉粉(現考慮去買一盒新的,因為呢盒用了好耐了)
要令眉毛變成啡色,當然要眉gel啦,我呢枝係啡金色
仲有眉筆,眉擦同眉掃





先用眉筆劃好條眉
我唔會太大力劃佢的
因為之後我會用眉gel
用筆只想先釣劃一條眉形出黎
好似我咁,有一邊眉係"bun"左,咁就要補番



跟住我會用眉筆沾上眉粉
劃長一點眉尾,因為筆不太尖,所以冇劃得咁靚
用眉掃既最尖個度就可以劃到一條又尖又長既眉尾了
可以既話我自己會用眉掃既手把最前端個度從眉中間向番眉頭"捽"
因為咁樣就可以連眉頭都有一點顏色但又唔會太明顯了..
(但其實有時我懶既話會Skip呢個Step)
咁我會點做呢!!

*咁就要準備多一支棉花捧喇
用返眉筆劃眉尾,跟住用棉花捧當塗改液筆咁掃走過粗既地方
咁做都一樣得..哈哈,我都夠懶吧!*



最後就當然用眉gel啦
先在紙巾印走過多既眉gel
之後先逆方向擦向既頭
之後再順番眉形咁擦就得了
最後用一支乾淨既眉擦擦番順D 眉毛

咁就完成了!!



再看看之前同之後啦!

之前:-


之後:-



今次劃條眉用真的上了多一倍時間呢
因為一邊劃一邊影相....哈哈
但分享嘛..冇計啦..!




沒有留言:

張貼留言