2009年8月16日 星期日

一切從眉開始(前)

我自己本身有一條濃既眉
有時都好羨慕有一些女孩子有一雙淡眉
因為咁樣就可以自己鍾意點劃就點劃
仲可以選用一些好淡既眉粉
即係好似日本D女孩子一樣
但我冇勇氣去拔哂我D眉毛...
所以我只會時常修剪一下令佢薄一點點

每當我需要劃眉時
我都會check一下
因為就算劃眉都要修好佢地
如果唔係就算劃得靚靚都冇用
(雖然我劃得不是怎樣!!)
今次先講講修眉吧

先看看我用的修眉工具

我會先用眉鋏將我的雜毛拔好
但如果遇上一些剛剛出的眉毛,眉鋏係很難拔到的
咁就用那把小型剃刀(要小心,輕輕力,因為花花試過因心急整損過啊)
最後用中間的剪刀將自己的一雙濃密既眉毛"偷"薄一點
(本身呢把剪刀係有一個梳型物體套在剪刀的一邊的,但我的好貓兒將佢唔知整左去邊了)
所以而家我就只有左手拎眉梳,右手拎剪刀咁去剪囉!!
個時我在Citysuper買的,其實都幾好用
但現在找它應該唔難,周圍都見到的




看看還未修剪的眉

可見眉下有很多雜毛毛,同埋有些眉毛比較過長了一點




又看看修剪好的

冇哂D毛毛仔仔,同埋我修薄一點點




這樣便可以開始劃眉去
...............續.....................




沒有留言:

張貼留言