2009年8月24日 星期一

眼妝分享 - Gold X Green

看了More的眼妝
自己又嘗試化一下
今次係金色 mix 綠色
再加一條籃色既Eyeline

今次的眼妝品:-


Cyber Colour - Gold 13
Ettusais - GR2 (莎莎買的,買了很久了,但我覺得佢好好用,顏色很出,所以一路都冇放棄佢)
MJ - GD821 (永遠膏狀既眼影都是打底的好幫手)
En Aoleur 眼線筆 - P06 (好用的平價眼線筆)

眼妝圖 - 開眼


眼妝圖 - 閉眼



教學圖:-

用金色眼影膏打底
金色眼影重疊在眼影膏位置
綠色眼影掃在雙眼皮位置,再Blend 開一點
劃上一條籃色眼線

填上下內眼線(下眼線只雖1/2位置便可)
下眼線前1/3用上白色

最後淺啡或米黃色掃在眉下與金色之間
(將兩者顏色好像自然地混和一起)

擦上睫毛膏~~

又Finished ..................


不知怎麼樣,我一Close Up 影我的眼睛就會好似豆雞咁...怪怪的
有冇好心人可以話比我知怎樣影眼睛會令眼珠自然一點嗎?
我影相真的太笨了! ...━━(´・д・`|||●)━━...




2 則留言:

  1. 綴色應該可以再掃開d,,會自然d~
    我比較喜歡藍色畫下眼線,,
    會乾淨d咁~
    係咪因為聚焦得太緊要所以搞到咁呢..?
    不過都唔清楚啊,,我諗je= =
    [版主回覆09/06/2009 09:43:00]其實我已經掃開左 但近來唔知點解雙眼皮個位會食左我好多位 睇落就好似得番好小綠色咁.. 聚焦..有可能,因為睇條眉好似好深色咁 但其實我自己睇唔係咁深色架 攬到對眼好似好惡死咁~~

    回覆刪除
  2. 係啊,,條眉深睇落真係惡d~
    不過真人冇問題就得la^^
    對眼問題...或者再試下戴大眼con~
    總覺1戴左con好多問題都搞得掂~~
    [版主回覆09/07/2009 22:45:00]戴Con...唉..我帶唔到,因為我就算用One Day 個D,但半日我就會乾..滴眼藥水都冇咩用..好羨慕你地可以用大眼仔呀

    回覆刪除