2009年8月9日 星期日

眼妝分享 - CS 眼影盤(綠 X 啡)

近來化眼妝都偏向深一點,濃一點
當化得比較淡既時候就總是覺得太淡
明明夏天就應該化得淡一點
好彩,我多數都是夜晚出動
所以冇咁怪相吧!!

先看看今天的眼妝:-


左眼有很多紅根,希望冇嚇怕大家吧!...w(゚ロ゚;w(゚ロ゚)w;゚ロ゚)w

再來一張閉眼的:-

今次用既綠色我好喜歡,夠哂閃,又唔會太鮮綠
但有些人會覺得隻綠色比較沉
我查既時候冇咁沉的
可能係影相既角度問題

來多一張看看:-

這個是在窗前影的
隻綠色是否明亮了一點呢~~

今次用既係CS眼影盤,閃同啞色兩盤都有用到
用了圈住個D顏色

**先是閃底呢盤
J8 - 淺啡
K6 - 深一點既啡色
C8 - 今次既主角綠色
A3 -
米黃色
A1 - 白色


**啞色既
J2 - 很淡既啞啡色


**MJ 既眼影盤(上次也有用它來化了一個妝呢)
但我今次只用它的白色既霜狀打底膏


教學開始囉:-


上眼:-
1. 先用白色霜狀眼影膏打底
2. 用淺啡掃在眼蓋位置
^ (可以打橫掃哂整個眼蓋,又或者好似圖中咁只化前1/3位置,我自己係用前者方法的)
3. 再在眼尾2/3位置再壓上深啡
4. 雙眼皮位置掃綠色
5. 用啞色啡色掃在眼窩位
^(眼窩位置可試用手指摸一下自己既眼球位置,眼球之上既個個弧度便是眼窩位了)
6. 米黃色在眉骨下掃上
6. 塗上黑色上眼線和內眼線
7. 最後查上睫毛膏

下眼:-
1. 劃一條黑色既內眼線
2. 用深啡查下眼影,同上眼一樣眼尾2/3位置
3. 再用綠色在啡色上查多一次
3. 眼頭用白色打亮

完成!!
今次既眼妝
我自己就好鍾意
希望大家也喜歡吧!



P.S. 之前一路都有人問個我自己係點樣劃條眉
希望下次有機會同大家分享一下吧
畢竟我係一朵懶惰的花花..haha~~




3 則留言:

  1. 裝備十分齊全呀~
    [版主回覆08/10/2009 13:46:00]等如我見到你D鏡頭也會大叫一聲 裝備十分齊全呀~...哈哈

    回覆刪除
  2. hello....我想買cs , 請問啞底定閃底用多d呢?
    [版主回覆08/12/2009 07:33:00]你意思係好用D,其實兩者覺有覺好用 因為有時我查e/s..唔想用閃底架 但如果只可揀一盒..我諗閃gaw..

    回覆刪除
  3. 其實你戈兩盒係邊到買ga?
    我見taobo有,,但唔知好唔好.,...
    我個fd話唔閃搽上d色好似顏色筆...
    但我又想試下唔閃...
    [版主回覆08/12/2009 19:41:00]我係官網買架 但我自己唔太識點買 所以叫我個住在美國個朋友幫我訂 taobo,yahoo...等等都有好多 但我因為唔識分真假 最後零願比多D錢去官網訂 (佢地既郵費等於一個E/S既價錢架喇) 你可以去睇吓 http://www.coastalscents.com/cfwebstore/index.cfm?fuseaction=category.display&category_id=122 其實啞色有啞色既用處既..好似今次用係眼窩位 如果用閃既會冇咁好睇lor.. 但如果只係買一盒就閃應該好一點既

    回覆刪除