2009年8月22日 星期六

Clinique敗家篇

本身只為了買它們的皇牌保濕
點知買下一樣,買下又多樣
最後就用了一千多些

今次係去沙田分店
佢地既Staff都好Nice
唔會強迫Sale你
問佢地問題亦都會答

今次買了這些


左起:
Moisture Surge Extended Thirst Relief $330
7 Day Scrub Cream $160
Moisture Surge Extra Refreshing Eye Gel $220
Repairwear Intensive Eye Cream $320

這是送既Sample:-

但係要我問先比,之前完全冇問我,不過都好好既,佢都有問我想試D咩!
同樣左起:
Moisture Surge Refreshing Eye Mask
Supermoisture (保濕粉底)
Superfine Compact
3-Step 三部曲(呢樣係我最想要既,因為想試下岩唔岩先買,話哂一次要買三樣)

用了它們一星期
面上既問題都有改善
先講講現在我怎樣用它們

每朝同每晚:-
1.用3-Step洗面
2.塗保濕
3.塗Eye Cream
(雖要時配合磨沙一齊用)

就係咁我用了它們一星期了
3-Step我自己覺得幾好
只不過佢幫我揀個支Toner係有酒精的
所以當用它時真的會像Clinique既ba咁講
會有好似被針桔既感覺
如果我用完磨沙之後既感覺會更強一點添
但我接受到的~
而且用完之後真的覺得塊面小了些皮皮,(我想這些皮皮就是角質吧!)
之前我上網看過有些人話3-Step中個支lotion唔太好用,會太油
但我自己就冇,可能因為佢比左Gel,唔係Lotion我(佢地有兩種的)

磨沙用完之後真的會即時滑左
雖然佢呢支話可以日日用
因為佢既沙粒係幼細一點的
但始終都一樣係磨緊塊面
所以我都係決定一星期最多3次(今星期2次)
仲可以用它來磨咀上既死皮(Ba 話一星期2次)
一物兩用,幾好!

皇牌保濕唔"lup"好水
亦都好快就吸收哂
晚上可以塗厚一點當Mask添

Eye gel & Eye Cream
個支eye gel我主要用來當我化妝時
加落我既concealer度,真的冇咁乾的
Eye Cream直到現在好像冇什麼作用
可能只係一星期,唔會見到D咩
但就冇出油脂粒囉

其實比我見到用完既最大分別係
之前我化完妝之後,T字位一定會好浮粉
有時仲會"luck"皮添
但用完佢地真係改善好多
冇哂浮粉問題,但出油都會有
但就比之前好似小了一點
但有一樣野就係
我發現我右眼下近權骨位既皮膚好像"鞋鞋"地咁
唔知係我磨沙整到咁定係支toner
現在我試一下Toner同磨沙都唔整個個位
睇下會唔會好D啦!!

打了很久呢....希望大家一起變美麗啦












沒有留言:

張貼留言