2009年8月9日 星期日

敗家篇 - Jill Stuart X Canmake

我又敗家啦
今次仲要敗左成千蚊
好在蝦子餅津貼我三百大元
(蝦子餅: 啍..。・゚゚・(>д<;)・゚゚・。.. 我可是被迫的呢!!)


先看看買了什麼


**Canmake 香水
呢隻品牌主要都係淡味一些,夏天用就啱哂
但佢既缺點係佢揮發得快..有時想keep住D味
真係要帶埋佢出街補先得

之前見佢話出了檸檬味
好似好吸引咁
所以出了去睇下
但去到試過..嘩..佢隻味酸到冇人有
所以冇買到

Sales姐姐先推介左呢隻藍色樽既比我試
佢話係檸檬mix菠蘿
但唔知真係我聽錯定係佢講錯
我睇到佢張紙寫住係檸檬mix蜜瓜
佢仲有好多味,大多都係生果既果香..士多啤利,芒果,熱情果等等
仲有一隻係爽身粉味,幾香,仲話之前斷左貨添
但我覺得如果係爽身粉..我會鍾意Bodyshop個隻多D

最終...都係買左Sales姐姐最初推介比我個樽
我係TST既Citysuper買..$138

去完Citysuper之後就直落去Faces
因為我今日主要行程都係為左佢
Jill Stuart 是也...

**Jill Stuart - illuminance eyes (08 dazzling moon) and Mix blush compact (09 little bouquel)
 兩者都係1/8先出既新顏色

之前蝦子餅家姐話個度D Sales 態度唔多好
但今日我去到又冇咩野
係就係好多人,所以冇咩Sales會主動理你
但就係因為咁,我可以自己狂試..哈哈..

之後試完就同Sales講想買
咁佢地都笑笑口好nice
仲問我join唔join member
又問我買唔買多幾百有禮品咁
如果真係差既其實唔使做咁多野

但我因為再冇野想買
所以就唔貪佢份禮品了
E/S $370 ; blush $330 = $700 (大出血)...

買完一行出去碼頭就見到呢張poster

Wah...即影..我今日買既就係佢地喇!!!(●*>凵<p喜q)*゜・。+゜


今天就寫住咁多先...
日後先再補回心得同試色啦..嘻!!^0^
(你好懶呀...(*'へ'*)....)





沒有留言:

張貼留言